گیاهان چینی برای نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : Andy

گیاهان چینی برای نارسایی کلیه

کلیه اندامهای بسیار مهم برای حفظ سلامت بدن هستند. هنگامی که شما با نارسایی کلیه تشخیص داده می شوید، گیاهان چینی می توانند به اثرات طبیعی برای کاهش علائم کمک کنند و پیشرفت عملکرد کلیه را کاهش دهند.

گیاهان چینی برای نارسایی کلیه

هو شوو وو

هو شوو وو یک پالس انرژی را به ارمغان می آورد و توانایی تولید مثل دارد. با فراهم آوردن کلیه با قدرت لازم، می تواند به بهبودی موهای خاکستری، کلسترول پایین، فشار خون و اسکلروز شریانی کمک کند.

جینسنگ

این گیاه طبیعی دارای مزایای سلامتی عمومی برای بدن است. این کمک می کند تا گردش خون را تحریک، افزایش استقامت و کمک به مقابله با استرس. این کمک می کند تا برای تعمیر آسیب دیده کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

چمن آشپزخانه

نیمکت ادرار را افزایش می دهد و عفونت های دستگاه ادراری مانند بیماری های مثانه و مجاری ادراری را درمان می کند. نیمکت و یا حتی بخشی از سنگ در کلیه ها ریخته می شود. همچنین انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه است.

دن شن

دن شن می تواند به فرد کمک کند تا مقابله با استرس ناشی از کمبود کلیه، که ناشی از مشکلات ادرار و اختلال عملکرد جنسی است.

گیاهان چینی برای تقویت کلیه استفاده می شود و قدرت آن را تامین می کنند. حتی در هنگام استفاده از گیاهان چینی، بازگرداندن کلیه به حالت طبیعی سالم زمان خاصی را می گیرد.

بسیاری از گیاهان چینی می توانند بیماری کلیوی را درمان کنند. اگر می خواهید سعی کنید، مطمئن شوید پزشکان چینی را برای تعیین گزینه درمان تعیین کنید. و اگر خودتان گیاهان را مصرف کنید، می تواند یک خطر بزرگ زندگی باشد. در پکن تانگ شان تانگ بیمارستان TCM، درمان سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه وجود دارد. بسیاری از بیماران خارجی

لازم به ذکر است که باید برخی از گیاهان با خواص تحریک کننده مانند چای سیاه، افدرا و مهره کولا را اجتناب کرد. برای یک لیست از گیاهان از مطالعه حذف می توانید پیام زیر ترک و یا ارسال تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp 8613292893707. و ما خوشحال هستیم که شما را در عرض 24 ~ 48 ساعت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: